کادر مهندسی و پرسنل تولید مجرب دارای گواهینامه های جوشکاری و آموزش های مربوط به جوش و مهندسین طراح ، همواره در حال بروزرسانی وآماده سازی نقشه های ساخت بویلر با کمترین پرت حرارتی و بالاترین راندمان می باشند.نقشه های کشیده شده توسط شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران بازبینی وتأیید می شود .
بویلر آبگرم (آب داغ)، یک مخزن تحت فشار می باشد. در آن سیال عامل تحت فشار تا حداکثردمای درجه سانتیگراد، گرم شده و مورد است.فاده قرار می گیرد. دیگ های آب گرم(آبداغ) در سیستم های گرمایشی مورد است.فاده قرار می گیرد . با جاسازی آن در موتورخانه ساختمان با چرخش آبگرم به مبدل های حرارتی و با انتقال حرارت می توان گرمایش محیط را تامین کرد.
به دلیل ساختار پره ای دیگ چدنی آبگرم قابلیت افزایش پره ها در محل به علت نیاز به ظرفیت بیشتر قابل اجرا می باشد، همین امر یکی از مزایای ویژه ی این نوع دیگ آبگرم بشمار می آید که این موضوع سبب سهولت در نصب و همچنین حمل و نقل راحت آنها شده است..
هیتر روغن داغ یا بویلر روغن داغ یا دیگ روغن داغ دستگاهی است. که جهت انتقال حرارت بین سیال گرما گیرنده و سیال گرما دهنده به کارمیرود. در هیتر روغن داغ با ایجاد سطح انتقال حرارت لازم، گرمای گازهای حاصل از احتراق مشعل به روغن حرارتی در حال گردش منتقل گشته و موجب افزایش دمای آن می گردد. هیتر روغن داغ باید به گونه ای طراحی و تولید گردد که انتقال حرارت در سه پاس کامل حرارتی بین روغن و گازهای حاصل از احتراق صورت گیرد.
دیگ های چدنی دارای محفظه ای جهت نصب مشعل می باشند که شعله مشعل در فضای بین پره های بویلر قرار می گیرد و حرارت خود را به آب در گردش منتقل می کند و گازهای حاصل از احتراق نیز توسط محفظه دود کش به فضای خارج منتقل می شوند. معمولا این دیگ های موتورخانه دارای فشار کاری های پایین می باشند و حداکثر تا فشار اتمسفر (بار) را می توانند تحمل کنند. از مزایای دیگ های چدنی می توان به قابلیت تعویض پره ها در صورت بروز ترک یا آسیب دیدگی اشاره کرد، همچنین این بویلر ها قابلیت اضافه کردن پره جهت دستیابی به ظرفیت بالاتر را دارند که در دیگ های فولادی این قابلیت وجود ندارد. معمولا تعداد پره های بویلر های چدنی بین تا پره می باشد. است.فاده از این بویلر ها در مناطق سردسیر که اختلاف دمای بین آب رفت و برگشت زیاد می باشد جهت جلوگیری از ترک خوردگی پره های چدنی توصیه نمی شود.