تولید و ساخت بی کربنات سدیم در بهارستان

Sodium Bicarbonate-1
Sodium Bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


به عنوان مثال هنگامی که عدد خنثی سازی سدیم اسید پیروفسفات در مقابل سدیم بی کربنات عنوان می شود به این معنی است. که گرم از سدیم اسید پیروفسفات برای آزاد نمودن تمام کربن دی اکسیدی که می توان از گرم سدیم بی کربنات بدست آورد، کافی است..

اهمیت این فرآیند به دلیل وجود مواد اولیه فراوان و ارزان می باشد که منجر به تولید محصولات ارزشمندی همچون سدیم کربنات و سدیم بی کربنات می گردد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است. که در سال های اخیر تنها حدود درصد از کل تولید این ترکیب شیمیایی در دنیا از طریق سنتز شیمیایی به دست آمده است. و بخش اعظم این محصول از طریق است.حصال از سنگ معدن ترونا به دست می آید.

این کارکرد نیز همانند واکنش در بخش قبلی است. که در آن سدیم بی کربنات و اسید با یکدیگر واکنش می دهند و گاز کربن دی اکسید تولید می شود. از عامل های گازدار کننده می توان برای ایجاد کف در نوشیدنی های پودری مانند کاپوچینو یا نوشیدنی های انرژی زای پودری نیز است.فاده نمود. واکنش زمانی اتفاق می افتد که پودر در آب حل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر