تولید و ساخت بی کربنات سدیم در بومهن

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


بی کربنات سدیم که بیشتر با نام جوش شیرین شناخته می شود، علاوه بر صنعت در خانه و زندگی روزمره نیز کاربردهای متنوعی دارد. این ماده که به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو است.، به دلیل خاصیت قلیایی و دیگر ویژگی ها به هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر مصارف مختلفی را شامل می شود. در زیر قصد داریم موارد مصرف جوش شیرین در زندگی روزانه خود را بررسی کنیم.

جوش شیرین همان سدیم بی کربنات خالص است. که به هنگام ترکیب شدن با رطوبت و یک ماده اسیدی مانند ماست، شکلات یا کره واکنش داده و نتیجه واکنش شیمیایی حاصل از این ترکیبات آزاد شدن حباب های کربن دی اکسید در دمای فر است. که باعث افزایش حجم محصولات پختی مانند نان و کیک می شود.

با توجه کاربردهای مختلفی که برای جوش شیرین تعریف شده است.، می توان گفت بی کربنات سدیم ترکیبی موثر و پرکاربرد در صنایع غذایی به شمار می رود. با توجه به مصرف عمده آن در محصولات خوراکی، کیفیت و اصل بودن بی کربنات سدیم عاملی مهم برای تولیدکنندگان محصولات خوراکی است.. بازرگانی کیمیا شیمی پایدار فعال در حوزه تامین و عرضه مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. که همواره اصل بودن محصولات را در دستور کار خود قرار داده است.. به منظور اطلاع از قیمت فروش بی کربنات سدیم خوراکی و خرید به صورت عمده می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر