تولید و ساخت بی کربنات سدیم در بومهن

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع

بی‌ کربنات سدیم یا جوش شیرین به شکل جامد و به صورت گرانول یا پودر با رنگ سفید می باشد که قابلیت انحلال در آب را داراست. از این ماده در تصفیه آب ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بسیاری از موارد دیگر است.فاده می شود. جهت تزریق بی‌کربنات سدیم می توان از پکیج تزریق بی کربنات سدیم است.فاده کرد. برای آشنایی با این پکیج ها به صفحه

این کارکرد نیز همانند واکنش در بخش قبلی است. که در آن سدیم بی کربنات و اسید با یکدیگر واکنش می دهند و گاز کربن دی اکسید تولید می شود. از عامل های گازدار کننده می توان برای ایجاد کف در نوشیدنی های پودری مانند کاپوچینو یا نوشیدنی های انرژی زای پودری نیز است.فاده نمود. واکنش زمانی اتفاق می افتد که پودر در آب حل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر