فروش بی کربنات سدیم در دماوند

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.


این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      

این تجزیه یک محلول را قلیایی می کند، به این معنا که قادر است. اسید را خنثی کند. به همین دلیل، بی کربنات سدیم اغلب برای درمان بیماری های ناشی از اسیدیته بالا در بدن مانند سوزش معده است.فاده می شود. به منظور خرید بی کربنات سدیم و خرید جوش شیرین با کارشناسان فروش پتروشیمی دانشمند تماس حاصل فرمائید.

اولین بار نیکلاس لبانس شیمیدان فرانسوی در سال بی‌کربنات سدیم را به صورت امروزی آن تولید کرد. بی کربنات سدیم معمولا توسط فرایندی به اسم سلویsolvy process مابین آمونیاک ، کلرید سدیم ، دی اکسیدکربن و آب تولید می گردد. در این فرایند سدیم بی کربنات به شکل رسوب در می آید و بعد از خشک نمودن و حرارت دادن تشکیل کربنات سدیم را می دهد. همچنین در روش است.حصال سدیم کربنات از منابع طبیعی از ترکیبات معدنی مانند ترونا با فرمول شیمیایی NaH(CO) .HO که حاوی سدیم کربنات و بی کربنات سدیم است. است.فاده می گردد. ترونا از کانی هایی است. که در آب محلول می باشد و با اضافه کردن دی اکسید کربن به این محلول بی کربنات سدیم به صورت رسوب تشکیل می شود. همچنین این ماده جزیی از ناترون معدنی (نمک قلیایی طبیعی) بوده و به شکل محلول در تعداد زیادی از چشمه های طبیعی و معدنی یافت می شود.



( فروش ) های دیگر