فروش بی کربنات سدیم در دیزین

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.


هزاران سال است. که مردم از بی کربنات سدیم است.فاده می کنند. مصریان باستان از رسوبات طبیعی این ماده معدنی برای تمیز کردن دندان های خود و ساختن رنگ برای نوشتن است.فاده می کردند. در دهه ، نانوایان نیویورک برای تهیه نان شروع به افزودن بی کربنات سدیم و شیر ترش به خمیر کردند.

بی کربنات سدیم با نام لاتین Sodium bicarbonate، از جمله ترکیبات شیمیایی کاربردی صنعتی می باشد که با نام های دیگری نظیر جوش شیرین، سدیم هیدروژن کربنات، سودای پخته شده، نمک مونو سدیم، بی کربنات سودا، کربنات اسید سدیم، اسید کربونیک سدیم، مونو سدیم کربنات و... در صنعت مشهور است..

دی اکسید کربن به عنوان حباب از محلول خارج می شود و از آنجایی که از هوا سنگین تر است. بر روی ظرف جمع شده و یا از کناره های آن سرریز می شود. پس از اتمام واکنش یک محلول رقیق است.ات سدیم در ظرف باقی می ماند و اگر آب را از آن خارج نماییم (به وسیله جوشش) ، سدیم است.ات فوق اشباع در ظرف باقی می ماند که به آن &#;یخ داغ&#; گفته می شود. یخ داغ جامدی شبیه به یخ را تشکیل می دهد که گرما آزاد می کند.



( فروش ) های دیگر