تولید و ساخت بی کربنات سدیم در شهر جدید اندیشه

Sodium Bicarbonate-1
Sodium Bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


بی کربنات سدیم با نام آیوپاک سدیم هیدروژن کربنات یا جوش شیرین شناخته میشود و فرمول مولکولی آن NaHCO میباشد.این ماده که در گرید خوراکی با نام جوش شیرین نیز شناخته می شود کاربرد های مختلفی در صنایع گوناگون دارد. نام های مترادف :كربنات هيدروژن سديم ; جوش شیرین ;سوداي پخته شده ;اسيد كربونيك سدیم، ;نمك مونو سديم ; مونو سديم كربنات ; كربنات اسيد سديم ; Sodium Hydrogen Carbonate;Sodium bicarbonate

بی کربنات سدیم که بیشتر با نام جوش شیرین شناخته می شود، علاوه بر صنعت در خانه و زندگی روزمره نیز کاربردهای متنوعی دارد. این ماده که به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو است.، به دلیل خاصیت قلیایی و دیگر ویژگی ها به هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر مصارف مختلفی را شامل می شود. در زیر قصد داریم موارد مصرف جوش شیرین در زندگی روزانه خود را بررسی کنیم.

سدیم بی کربنات یکی از متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین ترکیبات شیمیایی صنعتی است.. این ماده در گرید خوراکی و صنعتی و آزمایشگاهی در بازار وجود دارد. از گرید خوراکی این ترکیب می‌توان به بی کربنات سدیم دارویی نیز اشاره کرد. بی کربنات سدیم در مواد غذایی، بسیار است.فاده می‌شود. جوش شیرین با برندهای ساچی، پارس، معین کانساران توس و فجر پارسیان در بازار عرضه می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر