فروش بی کربنات سدیم در شهر ری

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

جوش شیرین یا بی کربنات سدیم یکی از نمک های سدیم در ترکیب با اسید کربنیک است. که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده است..بی‌کربنات سدیم درحالت جامد، به شکل گرانول یا پودرهای كریستالی، با رنگ سفید، بی‌بو، دارای خاصیت بازی است. و كمی قابل حل است. و به مقدار كمی در اتانول حل می‌شود. بی‌کربنات جاذب رطوبت و بوگیر است.. در تعریفی دیگر باید بگوییم جوش شیرین یا بی‌کربنات سدیم یکی از نمک‌های سدیم در ترکیب با کربنیک اسید است. که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده است.. بی کربنات سدیم در ساختار خود دارای یک گروه آنیونی –HCO و یک عامل کاتیونی +Na است.. بی کربنات سدیم در طبیعت به فرم کانی ناکولیت (nahcolite) یافت می شود. مصریان باستان شکل طبیعی نمک قلیایی ترکیبی شامل سدیم کربنات دکا هیدرات و سدیم بی کربنات را است.فاده می کردند. این نمک قلیایی را به عنوان صابون شستشو بکار می بردند. در سال شیمیدان فرانسوی نیکلاس لبانس بی کربنات سدیم را به شکل امروزی تهیه نمود. جان دوییت و آستین چرچ اولین کارخانه سودای آشپزی را از بی کربنات سدیم و دی اکسید کربن احداث کرده اند.

بی‌ کربنات سدیم یا جوش شیرین به شکل جامد و به صورت گرانول یا پودر با رنگ سفید می باشد که قابلیت انحلال در آب را داراست. از این ماده در تصفیه آب ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بسیاری از موارد دیگر است.فاده می شود. جهت تزریق بی‌کربنات سدیم می توان از پکیج تزریق بی کربنات سدیم است.فاده کرد. برای آشنایی با این پکیج ها به صفحه



( فروش ) های دیگر