تولید و ساخت بی کربنات سدیم در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نمایندگی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دیگر رویا نیست ، درواقعیت به آینده خودت و فرزندانت بیندیش بازنشستگی خود و فرزندانتان بیمه تکمیلی، پوشش بیماریهای خاص، پوشش پزشکی حادثه،پوشش عمل های جراحی، بیمه آتش سوزی منزل، غرامت از کار افتادگی، غرامت ...

مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور، محور، محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سرو...

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..


اولین بار نیکلاس لبانس شیمیدان فرانسوی در سال بی‌کربنات سدیم را به صورت امروزی آن تولید کرد. بی کربنات سدیم معمولا توسط فرایندی به اسم سلویsolvy process مابین آمونیاک ، کلرید سدیم ، دی اکسیدکربن و آب تولید می گردد. در این فرایند سدیم بی کربنات به شکل رسوب در می آید و بعد از خشک نمودن و حرارت دادن تشکیل کربنات سدیم را می دهد. همچنین در روش است.حصال سدیم کربنات از منابع طبیعی از ترکیبات معدنی مانند ترونا با فرمول شیمیایی NaH(CO) .HO که حاوی سدیم کربنات و بی کربنات سدیم است. است.فاده می گردد. ترونا از کانی هایی است. که در آب محلول می باشد و با اضافه کردن دی اکسید کربن به این محلول بی کربنات سدیم به صورت رسوب تشکیل می شود. همچنین این ماده جزیی از ناترون معدنی (نمک قلیایی طبیعی) بوده و به شکل محلول در تعداد زیادی از چشمه های طبیعی و معدنی یافت می شود.

بی کربنات سدیم که بیشتر با نام جوش شیرین شناخته می شود، علاوه بر صنعت در خانه و زندگی روزمره نیز کاربردهای متنوعی دارد. این ماده که به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو است.، به دلیل خاصیت قلیایی و دیگر ویژگی ها به هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر مصارف مختلفی را شامل می شود. در زیر قصد داریم موارد مصرف جوش شیرین در زندگی روزانه خود را بررسی کنیم.

LEAVENING AGENT به هر ترکیبی گفته می شود که در خمیرها باعث سبک شدن و یکدست شدن آن می گردد. بی کربنات سدیم در ساختار بیکینگ پودر برای حجم دادن به فرمولاسیون های آشپزی مانند کیک، کراکر و ویفرها مورد است.فاده قرار می گیرد. یک بیکینگ پودر حاوی مواد زیر است.:



( تولید و ساخت ) های دیگر