تولید و ساخت بی کربنات سدیم در شهرک صنعتی شمس آباد

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


سدیم بی کربنات یک ماده قلیایی است. که می تواند عاملی قوی در کنترل PH آب باشد و یکی از فرآیندهای تصفیه آب به شمار می رود . همچنین از سدیم بی کربنات برای تصفیه پساب ها می توان است.فاده کرد . زمانی که از سدیم بی کربنات و سایر مواد و ترکیب‌های شیمیایی برای تصفیه پساب ها است.فاده می شود ، در واقع باعث ته ‌نشین شدن حجم بسیار زیادی از آلاینده ها می شود که این عمل از طریق ایجاد تراکم در بین ذرات سوسپانسیونی انجام می شود ‌ . با خرید سدیم بیکربنات می توانید پساب های کارخانه ای و &#; را مجددا تصفیه کنید واز آن برای مصارف صنعتی است.فاده کنید .

در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی مانند لوسیون ها و نمک های حمام، بی کربنات سدیم به کنترل تعادل اسید و باز محصول برای جلوگیری از خراب شدن آن کمک می کند. در خمیر دندان، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین با جدا کردن ذرات ریز غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند مینای دندان را لکه دار کنند، به از بین بردن لکه های دندان کمک می کند. همچنین یک ماده رایج در دئودورانت است.، زیرا می تواند به خنثی سازی رایحه های اسیدی بد بو کمک کند. بی کربنات سدیم همچنین ماده موثری در محصولات ضد اسیدی است. که برای تسکین دل درد و معالجه سو هاضمه اسید است.فاده می شود. این کار با خنثی سازی سریع اسید معده و تسکین موقتی علائم ریفلاکس اسید انجام می شود.

عملکرد خارق العاده بی کربنات سدیم ، این ترکیب شیمیایی را به یک ماده اساسی در صنعت داروسازی ، آرایشی ، صنایع غذایی ، کشاورزی ، تصفیه آب و &#; تبدیل کرده است. و کارایی های بسیار زیادی دارد که در این قسمت به شرح آنها می پردازیم .



( تولید و ساخت ) های دیگر