فروش بی کربنات سدیم در شهرک صنعتی شمس آباد

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


در بخش جانبی این فرآیند، آمونیوم کلرید (نشادر) با اکسید کلسیم حاصل از فرآیند تجزیه حرارتی سنگ آهک (کلسیم کربنات)، واکنش داده می شود و آمونیاک احیا شده و به مرحله اول واکنش برگشت داده می شود. همچنین محصول جانبی این فرآیند، کلرید کلسیم می باشد که قابل فروش می باشد.

جوش شیرین موجود در فروشگاه های مواد غذایی بی کربنات سدیم خالص و دارای درجه غذایی است.. نانوایان مقدار کمی جوش شیرین را به مخلوط آرد، شکر، تخم مرغ، کره و سایر مواد موجود در کیک ها، کلوچه ها و سایر محصولات پخته شده اضافه می کنند. از جوش شیرین همراه با مایه ترشی که اسیدی است.، است.فاده می شود و محصول سبک تری با طعم اسیدی کمتری تولید می شود. بسیاری از بوهای بد ناشی از اسیدها هستند و جوش شیرین هنگام واکنش با آن ها، این بوها را خنثی می کند. گازی که در طی واکنش اسید و باز بین جوش شیرین و اسیدی مانند خامه تارتار، آب لیمو یا اسید لاکتیک در دوغ آزاد می شود، باعث بالا رفتن کالاهای پخته می شود.

با توجه کاربردهای مختلفی که برای جوش شیرین تعریف شده است.، می توان گفت بی کربنات سدیم ترکیبی موثر و پرکاربرد در صنایع غذایی به شمار می رود. با توجه به مصرف عمده آن در محصولات خوراکی، کیفیت و اصل بودن بی کربنات سدیم عاملی مهم برای تولیدکنندگان محصولات خوراکی است.. بازرگانی کیمیا شیمی پایدار فعال در حوزه تامین و عرضه مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. که همواره اصل بودن محصولات را در دستور کار خود قرار داده است.. به منظور اطلاع از قیمت فروش بی کربنات سدیم خوراکی و خرید به صورت عمده می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.



( فروش ) های دیگر