تولید و ساخت بی کربنات سدیم در غرب تهران

Sodium Bicarbonate-1
Sodium Bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سال یک اتفاق زیبا و مدرن در ستارخان فعلی افتاد و آن هم ساخت برج‌های سه‌گانه بود که با وقوع انقلاب و تغییر نام این محله به ستارخان، سردار ملی، ادامه احداث این برج‌ها در دهه شصت انجام شد. در حال حاضر محله ستارخان یکی از شاهراه‌های متصل کننده مرکز به غرب تهران است. و در کنار خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری بی‌نظیر و آپارتمان‌های شیک در آن بسیار است.!

چرا اتوبار گیشا را انتخاب کنید ؟ اعتبار و کیفیت برتر همراه با قیمت و تعرفه مناسب تمام آن چیزی است. که شما برای یک اسباب کشی آسان و بی دردسر نیاز دارید و همه آنچه که میخواهید در اتوبار گیشا متمرکز است.. اتوبار گیشا - دفتر باربری طلایی -نماد حمل و نقل شهری و اسباب کشی است..( کوی نصر، فروزانفر، بلوچستان )

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :


در این روش ابتدا نمک سدیم کلرید را در آب حل می کنند تا محلول اشباع نمک به دست آید، سپس انجام واکنش به وسیله عبور محلول اشباع نمک از درون دو برج متوالی می باشد که در برج اول حباب های آمونیاک از پایین برج به سمت بالا آمده و توسط محلول آب نمک جذب و حل می شود. در برج دوم با تزریق گاز دی اکسید کربن، حباب های این گاز از محلول آب نمک آمونیاکی عبور کرده و سدیم هیدروژن کربنات یا جوش شیرین حاصل می شود.

این تجزیه یک محلول را قلیایی می کند، به این معنا که قادر است. اسید را خنثی کند. به همین دلیل، بی کربنات سدیم اغلب برای درمان بیماری های ناشی از اسیدیته بالا در بدن مانند سوزش معده است.فاده می شود. به منظور خرید بی کربنات سدیم و خرید جوش شیرین با کارشناسان فروش پتروشیمی دانشمند تماس حاصل فرمائید.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( تولید و ساخت ) های دیگر