تولید و ساخت بی کربنات سدیم در غرب تهران

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر ساکن تهران یا حتی در حومه شهر تهران ساکن هستید صد در صد اسم میدان صنعت به گوشتان خورده است. جالبه بدانید این میدان در تیر ماه سال ۵ همزمان با روز صنعت افتتاح شد. این میدان تنها میدان این منطقه است. برخی از ساکنین تهران، این میدان را با نام میدان شهرک غرب هم می شناسند. میدان صنعت در قسمت جنوب شهرک غرب قرار گرفته و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی را به هم متصل می کند.

نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!

میلاد نور درسال ۸ افتتاح شد این مجتمع دارای طبقه که شامل سه طبقه پارکینگ، دو طبقه همکف و شش طبقه ساختمان با نمایی شیشه‌ای و سبز رنگ است.. میلاد نور یکی از بزرگترین و معروف ترین مجتمع های تجاری واقع در این منطقه است. که حتی از سایر نقاط شهر هم به آن رجوع می کنند.


در این روش از ترکیبات معدنی همچون ترونا که حاوی این ترکیب است. بهره برداری می شود. این روش در کشورهایی مانند آمریکا و ترکیه که دارای ذخایر بزرگ ترونا هستند، است.فاده می شود. ترونا با فرمول شیمیایی NaH(CO) .HO از کانی های محلول در آب بوده که با افزودن گاز دی اکسید کربن به محلول آن، بی کربنات سدیم رسوب کرده و محصول نهایی تولید می گردد.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

بی‌ کربنات سدیم یا جوش شیرین به شکل جامد و به صورت گرانول یا پودر با رنگ سفید می باشد که قابلیت انحلال در آب را داراست. از این ماده در تصفیه آب ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بسیاری از موارد دیگر است.فاده می شود. جهت تزریق بی‌کربنات سدیم می توان از پکیج تزریق بی کربنات سدیم است.فاده کرد. برای آشنایی با این پکیج ها به صفحه



( تولید و ساخت ) های دیگر