تولید و ساخت بی کربنات سدیم در فیروزکوه

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


هزاران سال است. که مردم از بی کربنات سدیم است.فاده می کنند. مصریان باستان از رسوبات طبیعی این ماده معدنی برای تمیز کردن دندان های خود و ساختن رنگ برای نوشتن است.فاده می کردند. در دهه ، نانوایان نیویورک برای تهیه نان شروع به افزودن بی کربنات سدیم و شیر ترش به خمیر کردند.

محیط نگهداری بسته‌ها و کیسه‌های مخصوص سدیم بی کربنات باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. تولید و تجمع گرد و غبار را برای این ماده به حداقل برسانید. سعی کنید این ترکیب با چشم‌ها و پوست شما تماس نداشته باشد و اگر روی لباس شما تجمع یافت، سریعاً لباس خود را تعویض کنید و بشویید.

این کارکرد نیز همانند واکنش در بخش قبلی است. که در آن سدیم بی کربنات و اسید با یکدیگر واکنش می دهند و گاز کربن دی اکسید تولید می شود. از عامل های گازدار کننده می توان برای ایجاد کف در نوشیدنی های پودری مانند کاپوچینو یا نوشیدنی های انرژی زای پودری نیز است.فاده نمود. واکنش زمانی اتفاق می افتد که پودر در آب حل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر