تولید و ساخت بی کربنات سدیم در فیروزکوه

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


زمانی که برخی از غذا ها همچون ماهی داخل ظرفی قرار می گیرد تا مدتها ممکن است. بوی آن حتی پس از شستشو روی ظروف باقی بماند ، یا ممکن است. ماشین ظرفشویی یا حتی یخچال پس از مدتی بوی نامطلوب بگیرد . برای این منظور می توانید از ترکیب شیمیایی جوش شیرین است.فاده کنید .

بی کربنات سدیم با نام آیوپاک سدیم هیدروژن کربنات یا جوش شیرین شناخته میشود و فرمول مولکولی آن NaHCO میباشد.این ماده که در گرید خوراکی با نام جوش شیرین نیز شناخته می شود کاربرد های مختلفی در صنایع گوناگون دارد. نام های مترادف :كربنات هيدروژن سديم ; جوش شیرین ;سوداي پخته شده ;اسيد كربونيك سدیم، ;نمك مونو سديم ; مونو سديم كربنات ; كربنات اسيد سديم ; Sodium Hydrogen Carbonate;Sodium bicarbonate

این کارکرد نیز همانند واکنش در بخش قبلی است. که در آن سدیم بی کربنات و اسید با یکدیگر واکنش می دهند و گاز کربن دی اکسید تولید می شود. از عامل های گازدار کننده می توان برای ایجاد کف در نوشیدنی های پودری مانند کاپوچینو یا نوشیدنی های انرژی زای پودری نیز است.فاده نمود. واکنش زمانی اتفاق می افتد که پودر در آب حل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر