فروش بی کربنات سدیم در فیروزکوه

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


دی اکسید کربن به عنوان حباب از محلول خارج می شود و از آنجایی که از هوا سنگین تر است. بر روی ظرف جمع شده و یا از کناره های آن سرریز می شود. پس از اتمام واکنش یک محلول رقیق است.ات سدیم در ظرف باقی می ماند و اگر آب را از آن خارج نماییم (به وسیله جوشش) ، سدیم است.ات فوق اشباع در ظرف باقی می ماند که به آن &#;یخ داغ&#; گفته می شود. یخ داغ جامدی شبیه به یخ را تشکیل می دهد که گرما آزاد می کند.

میزان واکنش a به پارامترهای مختلفی از جمله انتخاب ماده اسیدی و اندازه ذرات سدیم بی کربنات بستگی دارد. بی کربنات سدیم با ذرات بزرگ‌تر، زمان انحلال بیشتری نسبت به ذرات ریزتر دارد (جدول زیر را مشاهده کنید)، بنابراین در سرعت واکنش تأثیر دارد. سرعت واکنش برای ذرات بزرگ‌تر، کندتر از ذرات ریزتر است..

بی کربنات سدیم یک جامد سفید بلوری است.، اما اغلب به صورت یک پودر خوب ظاهر می شود. طعم کمی شور و قلیایی شبیه طعم جوش شیرین دارد. شکل معدنی طبیعی آن ناکولیت است.. بی کربنات سدیم در میان ترکیبات سدیم، یکی از موادی است. که کمترین قلیائیت را دارد. این جز component ماده معدنی نترون است. و در بسیاری از چشمه های معدنی محلول یافت می شود. بی کربنات سدیم در دمای اتاق، به فرم جامد است.. حلالیت یا توانایی حل شدن ماده در آب نیز از دیگر ویژگی های فیزیکی این ماده است.. بی کربنات سدیم در آب محلول است. و می تواند از طریق تبخیر از آب جدا شود.



( فروش ) های دیگر