تولید و ساخت بی کربنات سدیم در ملارد

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.

شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد


جوش شیرین همان سدیم بی کربنات خالص است. که به هنگام ترکیب شدن با رطوبت و یک ماده اسیدی مانند ماست، شکلات یا کره واکنش داده و نتیجه واکنش شیمیایی حاصل از این ترکیبات آزاد شدن حباب های کربن دی اکسید در دمای فر است. که باعث افزایش حجم محصولات پختی مانند نان و کیک می شود.

بی کربنات سدیم که بیشتر با نام جوش شیرین شناخته می شود، علاوه بر صنعت در خانه و زندگی روزمره نیز کاربردهای متنوعی دارد. این ماده که به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو است.، به دلیل خاصیت قلیایی و دیگر ویژگی ها به هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر مصارف مختلفی را شامل می شود. در زیر قصد داریم موارد مصرف جوش شیرین در زندگی روزانه خود را بررسی کنیم.

با توجه کاربردهای مختلفی که برای جوش شیرین تعریف شده است.، می توان گفت بی کربنات سدیم ترکیبی موثر و پرکاربرد در صنایع غذایی به شمار می رود. با توجه به مصرف عمده آن در محصولات خوراکی، کیفیت و اصل بودن بی کربنات سدیم عاملی مهم برای تولیدکنندگان محصولات خوراکی است.. بازرگانی کیمیا شیمی پایدار فعال در حوزه تامین و عرضه مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. که همواره اصل بودن محصولات را در دستور کار خود قرار داده است.. به منظور اطلاع از قیمت فروش بی کربنات سدیم خوراکی و خرید به صورت عمده می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر