فروش بی کربنات سدیم در ناحیه صنعتی بیجین ری

Sodium Bicarbonate-1
Sodium Bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      

هزاران سال است. که مردم از بی کربنات سدیم است.فاده می کنند. مصریان باستان از رسوبات طبیعی این ماده معدنی برای تمیز کردن دندان های خود و ساختن رنگ برای نوشتن است.فاده می کردند. در دهه ، نانوایان نیویورک برای تهیه نان شروع به افزودن بی کربنات سدیم و شیر ترش به خمیر کردند.

قدرت کف کنندگی پودر به اندازه ذرات بی کربنات سدیم بستگی دارد، هر چه ذرات کوچکتر باشند حلالیت سریعتر اتفاق می افتد و کف قدرتمندتری با خودنمایی (مقدار زمانی که کف مشاهده می شود) سریع تولید می شود. اما اگر ذرات بزرگتر باشند، کفی ضعیف تر اما با خودنمایی طولانی تری خواهیم داشت. از این رو انتخاب اندازه ذرات باید بر اساس آنچه از محلول نهایی انتظار داریم انتخاب شود.



( فروش ) های دیگر