فروش بی کربنات سدیم در ورامین

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است.. این شهرستان در کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچک و پیشوا تشکیل شده است.. کمتر گردشگری به ورامین به عنوان یک مقصد گردشگری فکر می‌کند اما باید گفت که این شهر جزو شهرهای تاریخی تهران محسوب می شود و می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای یک‌روزه درون است.انی باشد. امروزه با هم گشتی کوتاه در این شهرستان خواهیم زد. با ما همراه باشید.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


این محصول بیشتر به وسیله فرایندی بین کلرید سدیم ، آمونیاک و کربن دی اکسید و آب تهیه میشود که این فرایند به اسم فرایند سلوی(solvy process) میباشد، که در این واکنش سدیم بی کربنات به صورت رسوب بدست می آید و پس از خشک کرد و حرارت دادن به کربنات سدیم تشکیل میشود. همچنین می توان با عبور دادن گاز از داخل محلول جوشان کربنات سدیم خالص یا محلول هیدروکسید سدیم ، بی کربنات سدیم را به شکل رسوب ته نشین شده به دست آورد.      

بی کربنات سدیم چیست؟ در سال ، شیمیدان فرانسوی به نام &#;نیکلاس لبلانک&#; توانست برای اولین بار، کربنات سدیم را تولید کند که به آن خاکستر سودا نیز می گویند. در سال ۸، دو نانوای آمریکایی، &#;جان دوایت&#; و &#;آستین چرچ&#;، اولین کارخانه تولید جوش شیرین از کربنات سدیم و دی اکسید کربن را در آمریکا تأسیس کردند.

جوش شیرین موجود در فروشگاه های مواد غذایی بی کربنات سدیم خالص و دارای درجه غذایی است.. نانوایان مقدار کمی جوش شیرین را به مخلوط آرد، شکر، تخم مرغ، کره و سایر مواد موجود در کیک ها، کلوچه ها و سایر محصولات پخته شده اضافه می کنند. از جوش شیرین همراه با مایه ترشی که اسیدی است.، است.فاده می شود و محصول سبک تری با طعم اسیدی کمتری تولید می شود. بسیاری از بوهای بد ناشی از اسیدها هستند و جوش شیرین هنگام واکنش با آن ها، این بوها را خنثی می کند. گازی که در طی واکنش اسید و باز بین جوش شیرین و اسیدی مانند خامه تارتار، آب لیمو یا اسید لاکتیک در دوغ آزاد می شود، باعث بالا رفتن کالاهای پخته می شود.



( فروش ) های دیگر