تولید و ساخت بی کربنات سدیم در چهاردانگه

Sodium Bicarbonate-1
Sodium Bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


در بخش جانبی این فرآیند، آمونیوم کلرید (نشادر) با اکسید کلسیم حاصل از فرآیند تجزیه حرارتی سنگ آهک (کلسیم کربنات)، واکنش داده می شود و آمونیاک احیا شده و به مرحله اول واکنش برگشت داده می شود. همچنین محصول جانبی این فرآیند، کلرید کلسیم می باشد که قابل فروش می باشد.

بی کربنات سدیم با نام آیوپاک سدیم هیدروژن کربنات یا جوش شیرین شناخته میشود و فرمول مولکولی آن NaHCO میباشد.این ماده که در گرید خوراکی با نام جوش شیرین نیز شناخته می شود کاربرد های مختلفی در صنایع گوناگون دارد. نام های مترادف :كربنات هيدروژن سديم ; جوش شیرین ;سوداي پخته شده ;اسيد كربونيك سدیم، ;نمك مونو سديم ; مونو سديم كربنات ; كربنات اسيد سديم ; Sodium Hydrogen Carbonate;Sodium bicarbonate

قدرت کف کنندگی پودر به اندازه ذرات بی کربنات سدیم بستگی دارد، هر چه ذرات کوچکتر باشند حلالیت سریعتر اتفاق می افتد و کف قدرتمندتری با خودنمایی (مقدار زمانی که کف مشاهده می شود) سریع تولید می شود. اما اگر ذرات بزرگتر باشند، کفی ضعیف تر اما با خودنمایی طولانی تری خواهیم داشت. از این رو انتخاب اندازه ذرات باید بر اساس آنچه از محلول نهایی انتظار داریم انتخاب شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر