تولید و ساخت بی کربنات سدیم در چهاردانگه

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


شرکت پالایش صدرآب تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع

اهمیت این فرآیند به دلیل وجود مواد اولیه فراوان و ارزان می باشد که منجر به تولید محصولات ارزشمندی همچون سدیم کربنات و سدیم بی کربنات می گردد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است. که در سال های اخیر تنها حدود درصد از کل تولید این ترکیب شیمیایی در دنیا از طریق سنتز شیمیایی به دست آمده است. و بخش اعظم این محصول از طریق است.حصال از سنگ معدن ترونا به دست می آید.

سدیم بی کربنات (Sodium bicarbonate) یا همان هیدروژن کربنات سدیم ، معمولا با نام تجاری جوش شیرین یا کربنات سودا در میان مردم شناخته شده است. . از نام های دیگر سدیم بی کربنات می توان به سودای پخته شده ، اسید کربونیک سدیم ، نمک مونو سدیم ، مونو سدیم کربنات و کربنات اسید سدیم اشاره کرد .



( تولید و ساخت ) های دیگر