حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبههایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از اینکه خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوهبر خودروی شخصی، میتوان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.
اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبههای معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشاندهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام همسطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیدهاند و برخی از بین رفتهاند.
این مکان تاریخی روی تپهای مشرف به نقطهی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آبانبار و تونلهای مختلفی وجود دارد. متأسفانه هماکنون تنها دیوارههای بیرونی قلعه باقیمانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال میتوانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونلهای عبور نمایید و بالای تپهای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و میتوانید به سراغ تپههای نزدیک آنجا هم بروید.
.
بخش اصلی بی متال، از یک نوار فلزی متشکل از دو یا چند ماده با ضریب انبساط حرارتی متفاوت است.، که توسط پرچ، لحیم کاری یا جوش به هم متصل شده اند. ضریب انبساط، یکی از ویژگی های اساسی هر ماده است.. دو فلز مختلف، همیشه میزان انبساط حرارتی متفاوتی دارند.
رابط بی متال اشنایدر الکتریک به صورت ریلی به تابلو نصب می شه، زیر کنتاکتور و بالای رله بی متال قرار می گیره و به عبارتی بین کنتاکتور و بی متال نصب می شه. شاخک های بی متال درون رابط قرار گرفته و توسط پیچ های جلویی رابط، سفت و محکم می شه.
رله های اضافه بار حرارتی اجازه اضافه بارهای موقت بی ضرر (مانند راه اندازی موتور) را بدون ایجاد اختلال در مدار می دهند. اما اگر بار به اندازهای زیاد باشد که باعث آسیب به مدار شود، اتصال آن را قطع می کند. این تجهیز پس از حذف اضافه بار قابل تنظیم مجدد است..
سه ترمینال ورودی در بیمتال با نام های L، L و L مشخص شده و به طور مستقیم به خروجی کنتاکتور متصل می شوند. سه ترمینال T، T و T ترمینال های خروجی هستند. به عنوان مثال، برای حفاظت از موتور، ورودی آن به ترمینال های خروجی بیمتال متصل می شود.