منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهنترین بناهای آن میتوان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعههای اربابی جنوبی تهران محسوب میشود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچههای کمعرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..
همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.
علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.
در صورتی که نیاز بود بی متال سه فاز برای موتور تکفاز است.فاده گردد، تنها کافیست دو فاز ورودی بیمتال را با هم سری نماییم و سیم فاز را از آن دو فاز عبور دهیم و سیم نول را از محل کنتاکت سوم عبور دهیم،. در این حالت در صورت به وجود آمدن اضافه بار و عبور جریان اضافی، بیمتال عمل می کند و مدار قطع می گردد (در شکل شماتیک اتصال بی متال در زیر کنتاکتور، شماتیک اتصال بی متال سه فاز به موتور تکفاز قابل مشاهده است.).
کلاس بی متال اشنایدر مشخص کننده مدت زمانی است. که طول می کشد تا رله تریپ کند و مدار قطع شود. بی متال اشنایدر کلاس ، ، و دارد و رله کلاس در ثانیه و رله بی متال کلاس در ثانیه مدار را قطع می کند. رله بی متال کلاس برای موتورهایی است.فاده می شود که نیاز دارند به سرعت تریپ شوند و رله کلاس برای موتورهایی است.فاده می شود که شناور در آب هستند و به این طریق خنک می شوند. کلاس کاربرد عمومی تری دارد و رله کلاس برای بارهایی که اینرسی زیادی دارند است.فاده می شود. چون این بار ها جریان اولیه زیادی احتیاج دارند و زمان نسبتا بیشتری برای حرکت بار احتیاج است.. پس اگر رله ای با زمان تریپ کمتر در مدار قرار بگیرد ممکن است. در ابتدای کار سیستم را قطع کند.
رابط بی متال اشنایدر الکتریک به صورت ریلی به تابلو نصب می شه، زیر کنتاکتور و بالای رله بی متال قرار می گیره و به عبارتی بین کنتاکتور و بی متال نصب می شه. شاخک های بی متال درون رابط قرار گرفته و توسط پیچ های جلویی رابط، سفت و محکم می شه.
نکته قابل توجه برای اتصال بی متال این است. که بیمتال جهت عمل کردن و قطع مدار نیاز به گرم شدن تیغه ها دارد، یعنی مدت زمان کوتاهی جهت گرم شدن تیغه ها و عمل کردن بیمتال می باید وجود داشته باشد. به همین جهت در صورت وجود خطای اتصال کوتاه در یک مدت زمان کوتاه میزان بسیار بالایی از جریان از بیمتال می گذرد و قبل از آنکه بیمتال بتواند عمل کند تیغه های آن در اثر حرارت بالا از بین می روند. برای جلوگیری از این مشکل جهت حفاظت خطای اتصال کوتاه در مدار، کلید بریکر اتوماتیک یا مینیاتوری است.فاده می شود تا در صورت بروز این خطا به سرعت کلید اتوماتیک مدار را قطع کند تا بیمتال خراب نشود.
بی متال به همراه یک کنتاکتور در مدار نصب می شود برای نصب بی متال باید شاخک های بی متال را به خروجی کنتاکتور متصل کرد که در صورت ایجاد اضافه بار فرمان قطع به کنتاکتور می دهد. برای بستن مدار بی متال باید کنتاکت بسته بی متال (NC) را که با شماره ۵ – روی بی متال مشخص است. به بوبین کنتاکتور متصل کنیم. ولوم تنظیم جریان که بر روی بی متال تعبیه شده براساس جریان نامی موتور الکتریکی تنظیم می شود. بی متال دو حالت تنظیم دارد؛ حالت H که نشان دهنده حالت کنترل دستی است. و حالت A که نشان دهنده حالت کنترل اتوماتیک است.. عمل کردن بی متال باعث تغییر وضعیت کنتاکت هایش شده که برای بازگرداندن به حالت اولیه باید دکمه شروع مجدد (RESET) را فشار داد. دکمه Test و دکمه Stop قرار گرفته بر روی بی متال به ترتیب وظیفه آزمایش صحیح کار کردن بی متال و آزمایش قطع مدار فرمان را بر عهده دارند.