مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در بازار لاله زار

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



استانداردهای تابلو برق صنعتی در زمینه های مختلفی چون ساخت، پیاده سازی، طراحی، حمل و جا به جایی، انبارش، نصب، تعمیر و جابه جایی تدوین و تعیین شده اند. است.انداردهای کلی در مورد تابلو برق و صنایع الکترونیک مربوط به است.انداردهای IEC و IEEE و ANSI می شوند و برای تابلو برق فشار متوسط و ضعیف بهترین و کامل ترین است.اندارد، استاندارد IEC است.

اگر بخواهیم به بیان ساده پوش باتن یا شستی را تعریف کنیم باید بگوییم که پوش باتن با یک نیرو خارجی (مقلا نیروی دست انسان) می تواند جریان برق را قطع و وصل کند. پوش باتن ها یکی از مهمترین قطعات در تابلو برق صنعتی بشمار می روند که در سه نوع است.اپ، است.ارت و است.اپ/ است.ارت دوبل ساخته می شود.

به‌این‌صورت که کنتاکت‌های باز آن بسته می‌شوند یا کنتاکت‌های بسته‌ی آن باز می‌شوند. شما می‌توانید با زمان دادن به آنها، پس از فرارسیدن زمان موردنظر سیگنال را به سمت خروجی راهنمایی کنید تایمرها در تابلو برق برای راه‌اندازی خودکار دستگاه‌ها و تجهیزات یا شروع و راه‌اندازی یک پروسه و فرآیند صنعتی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. تایمرها در دو گروه آنالوگ و دیجیتال دسته‌بندی می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر