مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در جنوب تهران

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


ولتاژ مصرفی کمتر از ولت، تابلو برق فشار ضعیف را بر اساس ساختمان آنها به دسته تابلو برق های ایستاده، رک، میزی و دیواری می توان تقسیم کرد. چون شرایط مختلف مانند جریان، سطح ولتاژ مصرفی و همچنین محل نصب می توانند تعیین کننده باشند، این دسته بندی ها انجام می شود.

تابلو برق پلاستیکی مانند دیگر تابلوها وظیفه حفاظت از تجهیزات الکتریکی مختلف داخل خود را دارد و باعث افزایش ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی می شود. تابلو برق پلاستیکی را به طور معمول از جنس پلیمر ABS که دارای ویژگی های زیادی از جمله است.حکام، انعطاف پذیری قابل قبول و مقاومت بالا در برابر دما زیاد می باشد، می سازند. تابلو برق پلاستیکی را در محیط های صنعتی که فضای زیادی برای نصب ندارد نیز است.فاده می کنند. تابلو برق پلاستیکی داخلی Indoor را اغلب برای مصارف خانگی یا در ساختمان های تجاری است.فاده می شود اما تابلو برق پلاستیکی ضد آب را می توان برای مصارق خارج از ساختمان Outdoor است.فاده کرد.

تجهیزات به کار رفته شده درون تابلو برق فشار قوی حتماً باید تجهیزات است.اندارد و با کیفیتی باشد تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود. به منظور کاهش دما و خنک کردن تابلو برق فشار قوی در آنها از گاز SF است.فاده می‌شود. مطالعه مقاله “



( مشاوره و اجرا ) های دیگر