فروش تابلو برق صنعتی در دماوند

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


تابلو برق یکی از تجهیزات اصلی و ضروری برای کنترل، بررسی و تورزیع انرژی برق در مدار است.. این دستگاه دارای انواع مختلفی است. و بسته به احتیاج خود می توانید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. هدف از خرید این دستگاه در ساده ترین شکل آن برای کنترل توزیع برق در یک ساختمان مسکونی است.. همچنین خرید تابلو برق به دلیل اهمیت بالای این دستگاه و وظیفه حساسی که برعهده دارد بسیار مهم است.، به همین دلیل در زمان انتخاب این وسیله باید معیارهای مختلفی را برای این کار در نظر بگیرید تا از این طریق بهترین مدل مورد نظر بر اساس احتیاج خود را خریداری کنید.

این تابلوها در شبکه توزیع فشار ضعیف، برای افزایش توان و جبران توان راکتیو بکار گرفته می شوند، این کار با است.فاده از یک خازن انجام شده که اندازه خازن توسط یک کنترل کننده ضریب، با سنجش شکل موج ولتاژ، اختلاف زمانی و جریان تعیین می شود.

به علت پیچیده شدن و سرعت گرفتن امور صنعتی سنسورها می توانند در امور بسیاری کمک کننده باشند. وظیفه سنسورها به طور معمول جمع آوری اطلاعات برای سیستم های دیگر نظیر سیستم های اندازه گیری و کنترل است.. انواع مختلفی از سنسورها در تابلو برق صنعتی است.فاده می شود که عبارتند از: القایی، نوری، شمارش، رنگ، خازنی، خازنی کنترل سطح، مثلا برای کنترل حرکت یک وسیله از سنسورهای نوری - خازنی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر