فروش تابلو برق صنعتی در دیزین

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای اقامت در دیزین امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. دو هتل، کلبه و رستوران در این منطقه دیده می‌شود. در صورت تمایل برای اقامت در هتل، هتل جهانگردی دیزین و هتل گاجره در این منطقه حضور دارند. رستوران شاله نیز در ارتفاع هزار و متری و رستوران چمن در ارتفاع هزار و متری کوه قرار دارند.

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..


کاری که این تابلوها انجام می دهند را می توان به عنوان یک نوع منبع تغذیه با حفاظت بسیار بالا در نظر گرفت. در این تابلو تقسیم بندی های جریان برق با ابزار های متفاوتی (MCB ،MCCB) انجام می شود البته شایان ذکر است. که این عملیات با توجه به محاسبات اندازه کابل، تسمه های مسی و همچنین سیستم حفاظت انجام می شود.

تابلو برق ها به دلیل مدیریت و کنترل توزیع برق در یک ساختمان، نقش حیاتی را ایفا می کنند و در محیطی که نصب شده باشد قطعی برق به دلیل نوسان یا از این دست اختلالات ممکن نیست و برق قطع نمی شود یا اگر بار اضافی را شناسایی کند بلافاصه واکنش نشان می دهد. نگهداری و کنترل تابلو برق ها بسیار راحت می باشد، اگر خطایی در شبکه توزیع برق رخ دهد با آلارم های مخصوص به هر بخش می توان، به بخش مربوطه رجوع کرد و مشکلات را برطرف کرد و از آتش سوزی یا خطرات دیگر جلوگیری کرد.

تابلوها دارای تجهیزات داخلی بسیار زیادی هستند مانند کلیدهای قدرت، کلیدهای جدا کننده، کنتاکتور، کلید محافظ جان، کلیدهای حرارتی، پوش باتن، بی متال، کلید اتوماتیک هوایی، رله کنترل فاز، تایمر یا رله زمانی، سیستم ها یا PLC، است.ارتر، سنسورها، فیوزها و غیره که در ادامه به تجهیزات مهم و کاربردی آن اشاره می کنیم.



( فروش ) های دیگر