مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در دیزین

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

مگر می‌شود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برف‌بازی نکرد یا آدم‌برفی نساخت؟ تقریبا بخش جدا‌نشدنی و به‌یاد‌ماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلت‌زدن در برف‌ها، ساختن آدم‌برفی و برف‌بازی در کنار اسکی‌بازی است.. هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌های آدم‌برفی دیزین است. که سالانه برگزار می‌شود و به بهترین آدم‌برفی‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.


این تابلو به دلیل اینکه در هنگام تعمیرات نیازی به خاموش کردن کل تابلو نیست مورد است.فاده قرار می گیرد. ویژگی کشویی بودن این امکان را می دهد که در مواقع تعمیرات، فقط همان بخشی که دچار خطا شده را از مدار خارج کنیم و تعمیرات را انجام دهیم؛ این تابلو در محیط هایی که برق نباید به صورت کلی قطع شود مانند صنایع فرودگاه، صنایع مختلف مثل نفت و گاز و غیره است.فاده می شود.

همانطور که می دانیم پی ال سی ها کنترل کننده های منطقی هستند و تابلو برق ها یک محفظه از تجهیزات جهت توزیع برق محسوب می شوند اگر علاوه بر تجهیزات معمول تابلو برق ها به آن PLC را نیز اضافه کنیم می توانیم پروسه های در حال انجام را به راحتی کنترل کنیم.

تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید! تسلاکالا مثل یک نمایشگاه فنی با انواع و اقسام برندهایی نظیر



( مشاوره و اجرا ) های دیگر