فروش تابلو برق صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


وسیله قطع و وصل مکانیکی است. که در وضعیت باز، قادر به جدا کردن مدار، بر حسب نیاز تعریف شده می باشد. این فاصله های ایجاد شده بین دو کنتاک است.. این قطعه در شرایطی می تواند عمل قطع و وصل را انجام دهد که یا در بی باری کامل باشد یا جریان در حال عبور بسیار ناچیز باشد و همچنین باید به این مورد توجه داشت که در موارد قوس الکتریکی هیچ تدبیری برای خاموش کنندگی قوس در نظر گرفته نشده است. پس با این اوصاف از آن برای قطع و وصل کردن مدار یا ماشین روشن و در حال کار کردن نمی توان به هیچ عنوان است.فاده کرد.

کلید کامپکت یا همان Molded Case Circuit Breaker = MCCB جزو وسایل حفاظت الکتریکی در تابلو برق صنعتی است. که برای طیف گسترده‌ای از ولتاژها و فرکانس‌های هرتز و هرتز مورد است.فاده قرار می‌گیرد تفاوت اصلی آن با کلیدهای مینیاتوری در این است. که می‌تواند جریان نامی تا آمپر داشته باشد و درعین‌حال قابلیت تنظیم شدن را نیز دارد. تفاوت دیگر این است. که MCCB ها از MCB ها بسیار بزرگتر هستند.

تابلو برق ها به دلیل مدیریت و کنترل توزیع برق در یک ساختمان، نقش حیاتی را ایفا می کنند و در محیطی که نصب شده باشد قطعی برق به دلیل نوسان یا از این دست اختلالات ممکن نیست و برق قطع نمی شود یا اگر بار اضافی را شناسایی کند بلافاصه واکنش نشان می دهد. نگهداری و کنترل تابلو برق ها بسیار راحت می باشد، اگر خطایی در شبکه توزیع برق رخ دهد با آلارم های مخصوص به هر بخش می توان، به بخش مربوطه رجوع کرد و مشکلات را برطرف کرد و از آتش سوزی یا خطرات دیگر جلوگیری کرد.



( فروش ) های دیگر