فروش تابلو برق صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

نمایندگی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دیگر رویا نیست ، درواقعیت به آینده خودت و فرزندانت بیندیش بازنشستگی خود و فرزندانتان بیمه تکمیلی، پوشش بیماریهای خاص، پوشش پزشکی حادثه،پوشش عمل های جراحی، بیمه آتش سوزی منزل، غرامت از کار افتادگی، غرامت ...

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..


تابلو برق، تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی از قبیل سوئیچ‌ها، دستگیره‌ها و نمایشگرها را در ردیف‌های عایق‌بندی شده و به‌صورت منظم قرار می‌دهد تا کنترل، تعویض و تعمیر آنها توسط اپراتور به‌آسانی قابل انجام باشد دراین‌ بین، ممکن است. لازم باشد که برخی از تابلو برق‌ های الکترونیکی ویژگی‌های خاصی از جمله تهویه مناسب برای کاهش دما، محافظت از اختلال فرکانس‌های رادیویی، یا قابلیت محافظت از تخلیه الکترواستاتیکی، را دارا باشند.

کابل‌ها از مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که در تاسیسات برقی است.فاده می‌شوند،عملکرد صحیح کابل‌ها به تأثیر مستقیم آن‌ها در اتصالات بستگی دارد. از این رو عیب یابی کابل یکی از مسائلی است. که فعالان صنعت برق و برق‌کاران باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

از چراغ‌های هشدار برای دیدن وضعیت عملکرد دستگاه یا اعلام خطر از فاصله‌ی دور است.فاده می‌شود. این چراغ‌ها در خط تولید یا روی پنل‌ها و ماشین‌آلات نصب می‌شوند. آنها در رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و بنفش موجود هستند و هر رنگ یک وضعیت خاص از دستگاه را نمایش می‌دهد این چراغ‌ها می‌توانند به سیستم آلارم شنیداری نیز مجهز شوند. است.فاده از آنها در تابلو برق صنعتی و  این مزیت را به اپراتور می‌دهد که وضعیت دستگاه را از راه دور مشاهده کند.



( فروش ) های دیگر