مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


تابلو برق ها در ابعاد و شرایط گوناگون در بازار موجود هستند و می توان به راحتی اقدام به خرید این تابلوها کرد، اما موردی که در خرید هر نوع تابلو برق باید به آن توجه داشت این است. که ما با بررسی نیاز فعلی و با توجه به نیازمان در آینده به برق و تجهیزات برقی، تابلو برق صنعتی را خریداری کنیم، مورد مهم بعدی که در خرید تابلو و تجهیزات آن باید توجه داشت این است. که از تولید کنندگان معتبر که خدمات پس از فروش دارند، خرید خود را انجام دهیم.

عیب یابی تابلو برق جزو مسائل پراهمیت برای مهندسین برق واحدهای صنعتی بوده و داشتن دانش عیب یابی آن از الزامات شغل آنها است. معیوب شدن تابلو برق در یک کارخانه یا واحد صنعتی می‌تواند باعث توقف خط تولید شده و ضررهای سنگینی به مجموعه وارد کند. به‌همین‌دلیل، ضروری‌ست که مهندسین و اپراتورهای تابلو برق دانش کافی از عیب یابی تابلو برق را داشته باشند.

فیوزها جزء مهم‌ترین تجهیزات تابلو برق صنعتی، تابلو برق است.خری محسوب می‌شود. آنها وظیفه‌ی حفاظت از مدار در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه را برعهده دارند فیوزها زمانی‌که جریان بیش‌ازحد مجاز باشد، مدار را قطع می‌کنند. فیوز از یک رشته سیم تشکیل شده است. که در زمان اضافه بار ذوب می‌شود و جریان را قطع می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر