مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در انواع تابلو برق صنعتی، تابلو برق فشار ضعیف و تابلو برق خانگی محل نصب از اهمیت بالایی برخوردار است. و تاثیر زیادی روی نحوه ساخت تابلو برق دارد. از لحاظ محل نصب انواع تابلو برق صنعتی و خانگی به دو دسته داخلی و بیرونی تقسیم می شوند.

آخرین نکته ای که قبل از خرید تابلو برق صنعتی باید آن را در نظر بگیرید این است. که آیا می توانید تغییرات خاصی را در ساختار دستگاه ایجاد کنید یا نه. شاید این مسئله در نگاه اول از اهمیت بالایی برخوردار نباشد اما بعد از گذشت زمان اهمیت این مسئله مشخص خواهد شد. اضافه کردن یا حذف برخی از تجهیزات در تابلوهای برق صنعتی جزو مهم ترین معیارهایی است. که باید به آن دقت کنید. به طور خلاصه می توان گفت بهتر است. برای انتخاب تابلو برق صنعتی مناسب حتما به وزن آن، میزان مقاومت و پایداری، قیمت عرضه شده، شکل ظاهری و شرایط نصب آن دقت کنید.

همچنین اگر اطلاعات کافی راجع به تابلوهای برق صنعتی ندارید بهتر است. از متخصصان و کارشناسان این حیطه مشاوره و کمک بگیرید تا از این طریق دیدگاه مناسبی درباره تابلو برق صنعتی مورد نظرتان پیدا کنید و خرید مناسب و درستی را انجام دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر