مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در شهریار

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


اگر بخواهیم به بیان ساده پوش باتن یا شستی را تعریف کنیم باید بگوییم که پوش باتن با یک نیرو خارجی (مقلا نیروی دست انسان) می تواند جریان برق را قطع و وصل کند. پوش باتن ها یکی از مهمترین قطعات در تابلو برق صنعتی بشمار می روند که در سه نوع است.اپ، است.ارت و است.اپ/ است.ارت دوبل ساخته می شود.

برخورداری مهندسان برق در واحدهای صنعتی از دانش عیب یابی تابلو برق بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت معیوب بودن تابلو برق خسارات زیادیبه واحد مربوطه وارد خواهد شد. برای عیب یابی مشکل پیش آمده در تابلو برق اولین کار بررسی کلید تصلی تابلو برق است.. اگر زبانه‌ی کلید اتوماتیک MCCB در وسط قرار گرفته بود یعنی کلید اصلی در حالت فالت قرار گرفته و باید رفع شود.

این تابلو ها بر خلاف طرح سیواکن نیاز به فضای کمی جهت نصب دارند و در مکان هایی با آمپراژ کم است.فاده می شوند و در صنعت کاربرد فراوانی دارند. در این نوع تابلو ها با کوپل مکانیکی (شاسی یا چارچوب ها را با جوشکاری CO متصل می کنند.) به هم متصل می شوند؛ این تابلو را هم مانند تابلو سیواکن می توان به درخواست مشتری سفارشی سازی کرد. این تابلو ها دارای درجه حفاظت IP هستند که حفاظت خوبی محسوب می شود. در این طرح فیدرهای خروجی می توانند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر