مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در لواسان

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.


کاری که این تابلوها انجام می دهند را می توان به عنوان یک نوع منبع تغذیه با حفاظت بسیار بالا در نظر گرفت. در این تابلو تقسیم بندی های جریان برق با ابزار های متفاوتی (MCB ،MCCB) انجام می شود البته شایان ذکر است. که این عملیات با توجه به محاسبات اندازه کابل، تسمه های مسی و همچنین سیستم حفاظت انجام می شود.

عوامل مختلفی چون اتصال کوتاه، آسیب‌دیدن کلید، اضافه بار و تیغه‌ های کمکی داخل کلید می توانند حالت فالت را ایجاده کرده باشند. بعد از اینکه متوجه شدید حالت فالت از چه طریقی ایجاد شده است.، کلید اصلی را وصل کنید؛ البته برای رعایت ایمنی باید ابتدا کلیدها و فیوزها را قطع نمایید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

درجه حفاظتی در تابلو برق صنعتی توسط علامت اختصاری IP به معنی (International Protection) یا (Index of Protection) بیان می شود. در برابر ورود اجسام خارجی و مایعات به قسمت برق دار تابلو یا تماس به این قسمت تابلو برق می توان درجه حفاظتی تامین کند. در سمت راست علامت اختصاری اعدای وجود دارند که به ترتیب معرف درجه حفاظت در مقابل اجسام خارجی و تماس، نفوذ آب و مایعات، ضربه های مکانیکی و حفاظت در برابر مواد قابل انفجار هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر