مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در ورامین

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


معمولا از این تابلوها در مراکز و ساختمان‌ها، به منظور راه‌اندازی یک یا چندین موتور بکار می‌رود. این تابلو برق‌ها بیشتر در صنایع پتروشیمی، صنعت نفت و گاز و مصالح ساختمانی است.فاده می‌شود. تسلاکالا مرجع تجهیزات برق صنعتی است.، برای خرید تابلو برق‌های صنعتی به سایت ما مراجعه کنید.

همانطور که می دانیم پی ال سی ها کنترل کننده های منطقی هستند و تابلو برق ها یک محفظه از تجهیزات جهت توزیع برق محسوب می شوند اگر علاوه بر تجهیزات معمول تابلو برق ها به آن PLC را نیز اضافه کنیم می توانیم پروسه های در حال انجام را به راحتی کنترل کنیم.

اگر بخواهیم به بیان ساده پوش باتن یا شستی را تعریف کنیم باید بگوییم که پوش باتن با یک نیرو خارجی (مقلا نیروی دست انسان) می تواند جریان برق را قطع و وصل کند. پوش باتن ها یکی از مهمترین قطعات در تابلو برق صنعتی بشمار می روند که در سه نوع است.اپ، است.ارت و است.اپ/ است.ارت دوبل ساخته می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر