مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در پیشوا

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


تابلو برق صنعتی تکفاز و سه فاز در مصارف خانگی و صنعت کاربردی تر هستند، عملکرد آنها به گونه است. که اگر مشکلاتی مانند نوسان، زیاد و کم شدن های ناگهانی ولتاژ، بار اضافی و غیره در شبکه توزیع برق به وجود آید با قطع کردن برق به صورت اتوماتیک از ضررهای ناشی از این قبیل مشکلات جلوگیری می کند. جریان عبوری در تابلو تک فاز کمتر از . کیلووات می باشد اما تابلو سه فاز دارای توان بالاتری نسبت به تابلوهای تک فاز هستند به همین دلیل برای جریان های بیشتر از . کیلووات از تابلو برق سه فاز است.فاده می شود. تابلو برق سه فاز و تکفاز را می توان در ابعاد مختلف ساخت، تابلو سه فاز با یک ولتاژ ورودی سه فاز امکان تغذیه چند مصرف کننده سه فاز را فراهم می کند.

نحوه نصب تابلوهای برق صنعتی از دیگر نکاتی است. که باید در زمان خرید به آن توجه کنید. برای مثال می خواهید این دستگاه را به صورت عمودی نصب کنید یا افقی؟ برای انتخاب این محصول توجه به جزئیات و نکات کوچک در این باره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است..

به‌همین‌منظور، بسیار مهم است. که اگر در یک تابلو برق از چندین کنتاکتور یا&#; است.فاده شده است. بتوانید تشخیص دهید که هرکدام از آنها برای چه عملکردی مورد است.فاده قرار گرفته است. کنترل فاز یکی از اجزاء ضروری در تابلوهای برق است. که برخی مواقع شاهد فقدان آن هستیم. بررسی کنترل فاز را در اولویت قرار دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر