مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در اسلامشهر

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..


جعبه آتش نشانی محلی برای نگهداری تجهیزات اطفا حریق و تجهیزات امداد و نجات است.، معمولا جعبه ها در محلی که دسترسی به آن راحت باشد و دیده شوند نصب می شوند و در آن کپسول ، جعبه کمک های اولیه ، شیلنگ و سایر وسایل آتش نشانی نگهداری می شوند. جهت

آتش سوزی قابل پیش بینی نیستن ماشین های آتش نشانی تجهیزات کمک های اولیه برای افراد آسیب دیده  دارند از جمله دستگاهای تنفسی ، اره برقی و&#; این تجهیزات در مقابل انفجار و یا افرادی که درآتش سوزی محاصره شدن و دچار تنگی نفس میشوند ،بسیار ضروری است..

برای اتصال شلنگ آتش نشانی به هیدرانت از هیدرانت اینترلاک است.فاده می‌شود. هیدرانت اینترلاک از فلز ساخته می‌شو و با توجه به ابعاد شلنگ و دهانه‌ی هیدرانت در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. آتش نشانان اصولا هیدرانت اینترلاک در ابعاد مختلف را به همراه خود دارند تا درزمان اضطرار بتوانند از هیدرانت تعبیه شده در معابر است.فاده نموده و سرعت عملکرد خود را بالا ببرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر