فروش تجهیزات آتش نشانی در بازار لاله زار

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه حریق و نجات در واقع در زمان هایی که حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله، بهمن و &#; جهت اعزام نیرو مطلع می‌شوند. از دیگر وظایف این ایستگاه نجات افراد گیر افتاده در چاه، یا حتی کودکانی که سر و یا پای آنها در میان میله گیر افتاده است.، افراد گیر کرده در ماشین های تصادفی و &#; به شمار می‌آید. این ایستگاه شامل تجهیزات امداد و نجات است.. تجهیزاتی که بتوان افراد از مشکلاتی ناخواسته گرفتار آن شده اند نجات داد تنوع زیادی دارد. این تجهیزات شامل نردبان، اره های برقی در سایزهای مختلف، بالابرهای حرفه‌ای، تسمه و نقاله و &#; می‌شود. اما مهمترین و سنگین ترین وسایل امداد و نجات ماشین آتش نشانی نجات است..

برای انجام عملیات های اطفا حریق و همچنین برای افزایش ایمنی محیط و سازه ها، نیاز به است.فاده از انواع تجهیزات آتش نشانی مورد نیاز است.. در واقع این ابزار ها به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را داشته و در مکان های بخصوصی کاربرد دارند.

بیشترین وسایل اطفا حریق و تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی در این خودرو قرار دارد و علاوه بر فرمانده تیم آتش نشانی خود آتش نشانان نیز در این خودرو به محل خدمت اعزام می‌شوند. این خودرو از دیگر خودرو های آتش نشانی بزرگتر است. و تقریبا هر آنچه آتش نشانان برای انجام ماموریت نیاز دارند در آن قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر