مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در بازار لاله زار

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لباس و کلاه آتش نشانی، از معمول ترین ابزاری است. که یک آتش نشان از آن ها است.فاده می کند. این لباس ها تا حدی در مقابل حرارت مقاوم بوده و بدن آتش نشانان را از شعله مستقیم و همین طور حرارت تابشی شعله محفوظ نگه می دارند. در کنار این ابزار، وسایل دیگری همچون طناب و کمربند حرکت در ارتفاع، کفشهای ضد حرارت، کپسول اکسیژن، ماسک اکسیژن و &#; وجود دارد که جزو وسایل فردی آن ها به حساب می آید.

آتش نشانی به عنوان یکی از پر خطرترین مشاغل که با جان انسان ها سر و کار دارد نیاز به وسایل ضروری زیادی دارد. این وسایل شامل تجهیزات ایمنی است. که آتش نشان با پوشیدن و است.فاده از آنها جان خود را از خطرات محفوظ می دارد و و سایلی که به کمک آنها جان و مال افراد درگیر حادثه را نجات می دهد. از جمله وسایل ضوری آتش نشانی که به عنوان تجهیزات ایمنی آتشنشانی شناخته می شود می توان لباس آتش نشانی، ماسک، کپسول هوا، دستکش، کلاه و &#; را نام برد. آتش نشان این تجهیزات را برای حفظ جان خود به همراه دارد و در زمان و مکان های متفاوت از انواح تجهیزات ایمنی دیگر نیز است.فاده می کند برای مثال در صورتی که آتش نشان در ارتفاع فعالیت دارد از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع نیز است.فاده می کند.

بستن و باز کردن انواع اینترلاک ها نیاز به آچار دارد. حتی برای باز کردن هیدرانت های سطح شهر نیز باید آچار مخصوص به همراه آتش نشان ها باشد. هیدرانت دهانه های در ابعاد مختلف دارند و به همین دلیل آچار آتش نشانی نیز در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. ظاهر آچار آتش نشانی چیزی شبیه به داس است. با این تفاوت به صورت کامل فلزی هستند و برای باز کردن دهانه هیدرانت طراحی شده اند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر