فروش تجهیزات آتش نشانی در بهارستان

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


لباس یک آتش نشان حافظ جان او است.. در این لباس است. که آتش نشان بدون نگرانی از سوختن و آسیب رسیدن به اعضای بدنش می تواند کار خود را انجام دهد. یک آتش نشان باید شلوار و اورکت مخصوص آتش نشانی را بپوشید و از زیر نیز بلوز و جلیقه آتش نشانی را به تن داشته باشد. لباس یک آتش نشان از مواد کاملا نسوز ساخته می‌شود و دارای تعدادی لایه است.. به صورت کلی هر یک از لایه ها از درصدی خاصی از مواد اولیه ساخته شده است.. لباس کار آتش نشانی در رنگ های مختلفی طراحی می‌شود اما همه آنها را با لباس نارنجی رنگ می‌شناسیم. روی لباس آتش نشانی می‌توان نوارهای شبرنگ را نیز دید. در قسمت سر آستین از کشبافت است.فاده می‌شود که مبادا آتش و یا مواد دیگر به آستین راه پیدا  کند.

.شیر آتش نشانی فشارشکن . شیر فلکه آتش نشانی . شیر فلکه تنظیم فشار . شیر سیلابی آتش نشانی ۵. شیر دروازه ای آتش نشانی . شیر پروانه ای آتش نشانی . شیر های توپی (ساچمه ای) ۸. شیر کنترل (کنترل ولو) . چک ولو (شیر یک طرفه) . شیر تست و تخلیه آتش نشانی . شیر هیدرانت آتش نشانی . شیر سیامی آتش نشانی

برای انجام عملیات های اطفا حریق و همچنین برای افزایش ایمنی محیط و سازه ها، نیاز به است.فاده از انواع تجهیزات آتش نشانی مورد نیاز است.. در واقع این ابزار ها به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را داشته و در مکان های بخصوصی کاربرد دارند.



( فروش ) های دیگر