مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در بومهن

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


یکی از عمومی ترین و پرکاربردترین تجهیزات آتش نشانی کپسول های آتش نشانی می باشد. اما اکثر اوقات دیده می شود افراد در هنگام آتش سوزی طریقه است.فاده از کپسول را نمی دانند یا اگر می دانند به دلیل است.رس و اضطراب ناشی از حریق نحوه است.فاده از آن را فراموش می کنند در نتیجه آموزش است.فاده از کپسول به نوعی آموزش تجهیزات آتش نشانی می باشد. به طور کلی دوره آموزش تجهیزات آتش نشانی ساعت می باشد و به مباحثی چون اصول اولیه حریق، مبانی حریق، سیستم های اعلام حریق، سیستم های اطفاء حریق، گزارش نویسی صحنه حریق، بررسی الگوهای آتش سوزی و غیره می پردازد.

این وسایل اطفا حریق بیشتر از جنس فلز ساخته می‌شود و یکی از وسایل ضروری آتش نشانی می‌باشد. فلز به کار رفته در آنها از فلز ضد زنگ است. تا در مصارف طولانی مدت دچار زنگ زدگی نشود. قطر کوپلینگ اینترلاک در ابعاد ، و &#; اینچ موجود است. و آتش نشانان بسته به قطر شلنگ می‌توانند از بهترین آنها است.فاده کنند.

ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر