مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در جنوب تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


شرکت آداک فیدار با دارا بودن کارشناسان مجرب، علاوه بر تولید وسایل و لوازم اطفا حریق، خدمات تعمیر تجهیزات آتش نشانی را نیز به سازمان ها و ایستگاه ها با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

شرکت آداک فیدار (Adak Fidar) در زمینه طراحی، تولید و فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی فعالیت داشته و سعی دارد تا با توجه به کیفیت و کارایی بالای محصولات تولیدی، بهترین را به شما ارائه دهد. این مجموعه با سابقه ای بیش از سال در این زمینه با است.فاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، محصولاتی است.اندارد و دارای گواهینامه سازمان آتش نشانی تولید می کند. همچنین آداک فیدار نمایندگی فروش تجهیزات ایرانی و خارجی از معتبرترین و شناخته شده ترین برند های موجود در بازار می باشد.

این خودرو مربوط به ایستگاه دو منظوره حریق و نجات است. و دارای تجهیزات تخصصی و سبک می باشد. در مواقع پیچیده و حساس جهت نجات افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. انواع ماشین های آتش نشانی نجات سنگین نیز در ناوگان های خودرویی آتشنشانی وجود دارد که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر