فروش تجهیزات آتش نشانی در دیزین

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!


آتش نشانی از جمله شغل های سخت و زیان آور است.. آتش نشانان افرادی سخت کوش و فداکار بوده که گاهی برای نجات جان دیگران جان خود را به خطر می اندازند. در صورتی که افراد توانایی مقابله با حریق را نداشته باشند و نیاز به نیروهای با مهارت و متخصص در این زمینه باشد، آتش نشانان وارد عمل شده و عملیات اطفاء را آغاز می کنند. همان گونه که بیان شد وظیفه آتش نشانان فقط شامل خاموش کردن آتش نمی شود و نیاز به تجهیزات و لوازم ایمنی دارند تا بتوانند هم وظیفه خود را به درستی انجام دهند و هم در حین کار دچار آسیب نشوند.

این خودرو ها  ازنظر شکل ظاهری شبیه به خودروهای معمولی آتش نشانی هستند؛ ولی فاقد آب و کف هستند  انواع و اقسام وسایل و تجهیزات نجات در مواقع تصادفات رانندگی و سوانح جاده ای، ریزش آوار، وقوع سیل و… برای کمک به افراد درگیر، است.فاده قرار بگیرند.

محصولاتی که در این دسته بندی قرار می گیرند در واقع ابزار ها و پوشش هایی هستند که از آتش نشان در برابر عوامل محیطی، حریق، مواد شیمیایی، اشیا تیز و برنده و دیگر خطرات موجود در محل حادثه محافظت می کنند. این وسایل شامل موارد زیر هستند:



( فروش ) های دیگر