فروش تجهیزات آتش نشانی در رباط کریم

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.


از شیر آتش نشانی برای اطفا حریق است.فاده می‌شود. این شیرها که به صورت مستقیم به آب منطقه متصلند را در مکان‌های مختلف مثل مکان های تجاری، صنعتی، آموزشی نصب می‌کنند تا در زمان وقوع حریق آتش نشانان بتوانند با است.فاده از آب عملیات اطفا حریق را به سرعت انجام دهند.

اگر قصد خرید تجهیزات اطفا حریق و ایمنی را دارید، می توانید از طریق همین صفحه به دسته بندی مورد نظر رفته و محصول دلخواهتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین برای مشاوره و اطلاعات بیشتر نیز امکان تماس با کارشناسان واحد فروش آداک فیدار وجود دارد.

از آنجایی که آتش نشانی زیر مجموعه شهرداری به شمار می‌آید تجهیزاتی که جهت اطفا حریق باید در ساختمان نصب شود جزء پایان کار به شمار می‌آید و در صورت عدم نصب آنها شهرداری نمی تواند پایان کار صادر نماید. تجهیزاتی که در خیابان ها نصب می شود نیز زیر نظر شهرداری است. و کارشناسان این ادره طبق صلاحدید خود در محل های مناسب تجهیزات مناسبی برای شهر تدارک می‌بینند. اما تجهیزاتی که به عنوان وسایل آتش نشانی که باید توسط آتش نشان ها حمل و نقل شوند از است.انداردهای جهانی برخوردارند و هر ایستگاه اطفا حریق باید طبق است.اندارد از بهترین تجهیزات آتش نشانی برخوردار باشد. در این مقاله سعس داریم به معرفی تجهیزات آتش نشانی بپردازیم امیدوارم ما را تا انتها همراهی کنید.



( فروش ) های دیگر