فروش تجهیزات آتش نشانی در رودهن

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.


بر عکس سه ماشین قبلی این ماشین آتش نشانی از نوع سبک بوده و بیشتر در انجام ماموریت های کوچک مورد است.فاده قرار می­ گیرد. تجهیزات ماشین آتش نشانی لوله کشی بیشتر شامل لوله های لازم جهت رساندن آب از شیر آتش نشانی به ماشین های آتش نشانی منبع دار است. ولی دارای سایر تجهیزات آتش نشانی نیز می ­باشد.

در هنگام بروز خطر، نحوه مقابله با آن بسیار با اهمیت است.. درست است. که باید با رعایت نکات ایمنی از بروز حادثه جلوگیری کرد، اما امکان بروز اتفاق وجود دارد و باید برای برخورد صحیح با آن آماده بود. در هنگتم آتش‌سوزی چه باید کرد؟ آیا نحوه مقابله با آتش‌سوزی های مختلف یکسان است.؟ آیا جنس مواد، شرایط محیط و … در است.راتژی برخورد با آتش سوزی اهمیت دارند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق به درستی انتخاب شده اند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق در محل صحیح قرار گرفته اند تا در صورت پیشامد آتش سوزی به آن ها دسترسی داشته باشیم؟

کپسول های آتش نشانی دارای تنوع زیادی بوده و وزن و حجم های متفاوتی دارند. در این کپسول ها ماده خفه کننده احتراق، در دو نوع کف و پودر وجود دارد. عموما بدنه کپسول های آتش نشانی از فلز ساخته شده و باید دارای مقاومت بالا بوده تا بتواند فشار را به خوبی تحمل کند. بدنه کپسول های آتش نشانی لازم است. در مقابل زنگ زدگی نیز مقاوم باشد و روش است.فاده، نام کارخانه و سایر اطلاعات بر روی آن درج شده باشد. همچنین بدنه باید در مقابل زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت لازم برخوردار باشد. این کپسول ها به خاطر حمل و نقل و جای گیری ساده در دست آتش نشانان به شکل است.وانه های ته گرد ساخته می شوند.



( فروش ) های دیگر