مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شرق تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


جعبه آتش نشانی از پرکاربردترین تجهیزات آتش نشانی است. که محل نگهداری لوازم و ابزار آتش نشانی در مکان های مختلف می باشد. این جعبه ها در سایز های مختلف و با ویژگی متفاوت برای کاربردهای گوناگون، طراحی و تولید می شوند. از مهمترین ویژگی های جعبه آتش نشانی می توان به مواردی مثل: میزان است.حکام و کیفیت ورق است.فاده شده در ساخت جعبه، کیفیت یراق آلات است.فاده شده، کیفیت و نحوه اتصال و جوش قسمت های مختلف جعبه به یکدیگر و همچنین کیفیت لوازم و ابزار تعبیه شده در آن اشاره نمود.

ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.

کپسول های آتش نشانی از جمله مهمترین تجهیزات اطفاء حریق هستند. کپسول آتش نشانی دستگاهی است.وانه ای شکل است. که برای خاموش کردن آتش توسط آتش نشانان و یا افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. حریق ها انواع گوناگونی دارند بنابراین نوع کپسول های آتش نشانی با توجه به نوع حریق و محیط مورد نظر انتخاب می شوند. انتخاب نادرست خاموش کننده ها خسارات مالی و جانی را افزایش میدهد. کپسول های آتش نشانی از نظر ماده اطفایی دارای انواع مختلف بوده و از نظر حجم و وزن متفاوت می باشند. بدنه کپسول های آتش نشانی باید در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشند. معمولاً این خاموش کننده ها با مقاومت بالا ساخته می شوند تا توانایی تحمل فشار را داشته باشند. بر روی بدنه کپسول آتش نشانی اطلاعات دقیق کارخانه سازنده، نوع ماده اطفایی، روش است.فاده و &#; ثبت می شود. کپسول های آتش نشانی اساس کار آتشنشانان است.، با این وجود لازم است. در ساختمان های مسکونی، اداری و &#; نیز وجود داشته باشد. تا در صورت آتش سوزی قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی افراد بتوانند از گسترش حریق جلوگیری نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر