فروش تجهیزات آتش نشانی در شمال تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.


کلاه ایمنی یکی از لوازم آتش نشانی است. که مسئولیت حفاظت ناحیه سر را به عهده دارد. کلاه آتش نشانی از بدنه پلی آمید ساخته شده است. تا در برابر حرارت سر را حفظ نماید. کلاه آتش نشانی نه تنها از سر در برابر حرارت محافظت می‌کند بلکه گردن و قسمتی از صورت را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. این کلاه توسط یک چانه بند مقاوم روی سر چفت می‌شود. زمان قرار دادن کلاه روی سر می توانید ماسک ایمنی و عینک ایمنی را به آن متصل نمایید.

کپسول های آتش نشانی از جمله مهمترین تجهیزات اطفاء حریق هستند. کپسول آتش نشانی دستگاهی است.وانه ای شکل است. که برای خاموش کردن آتش توسط آتش نشانان و یا افراد مورد است.فاده قرار می گیرد. حریق ها انواع گوناگونی دارند بنابراین نوع کپسول های آتش نشانی با توجه به نوع حریق و محیط مورد نظر انتخاب می شوند. انتخاب نادرست خاموش کننده ها خسارات مالی و جانی را افزایش میدهد.

امروزه تاکید بسیار زیادی بر روی ایمنی سازه های مختلف از جمله سازه های فولادی و اسکلت فلزی می شود. تجهیزات پیشگیری از حریق نقش مهمی در کنترل تخریب ناشی از آتش سوزی دارند، به طوری که منجر می‌ شوند تا خسارت ‌های جانی و مالی احتمالی که بر اثر آتش‌ سوزی رخ می دهد به حداقل برسد.



( فروش ) های دیگر