فروش تجهیزات آتش نشانی در شهر جدید اندیشه

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


تمامی تجهیزات آتش نشانی برای اتصال راحت تر به یکدیگر نیاز به واسطه دارند. وجود این واسطه ها باعث می شود که از یک دستگاه در چند نوع کار مختلف است.فاده نمود. این اتصالات در انواع مختلف با توجه به نوع دستگاه و نیاز کاربری آن در انواع طرح ها و با جنس های مختلف ساخته می شود.

شیلنگ های آتش نشانی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: شیلنگ های آپارتمانی و شیلنگ ماشین های آتش نشانی. شیلنگ های آتش نشانی آپارتمانی، اصولا در مکانی در پارکینگ یا حیاط آپارتمان ها تعبیه می شوند که بتوان از آب پرفشار انشعاب اصلی جهت خاموش کردن آتش در آپارتمان است.فاده کرد. اصولا مقاومت و قطر این شیلنگ ها از شیلنگ های معمولی بسیار بیشتر است..

خاموش کننده های پودری از دیگر تجهیزات آتش نشانی است. که شامل مواد شیمیایی که منجر به خاموش شدن آتش میگیردد. در گذشته خاموش کننده های پودری را در قوطی ها قرار میدادن و در محل گذاشته میشدند و هنگام آتش سوزی آتش نشانان از آن است.فاده میکردند. اما امروزه دستگاه خاموش کننده پودری ساخته شده است. و پودر را بر روی آتش میپاشد.



( فروش ) های دیگر