مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شهر جدید اندیشه

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


که خود دارای دو نوع کف شیمیای و مکانیکی هستند. این کف ها مایعی هستند که پس از ریخته شدن بر روی مواد در حال اشتعال، روی آنها را می­پوشانند و از رسیدن اکسیژن به آن جلوگیری می­ کند که در اصطلاح به آن خفه کردن آتش می­ گویند. هم چنین موجب سرد شدن مواد در حال اشتعال نیز می ­شود. خاموش کننده های کف شیمیایی از دو مخزن تشکیل شده است. که یکی داخل دیگری است.. مخزن خارجی حاوی بی کربنات سدیم و مخرج داخلی حاوی سولفات آلومینیوم می باشد که قبل از خروج هیچ گونه تماسی باهم ندارند. در خاموش کننده های کف مکانیکی فشار لازم برای خروج هوا هم از راه دور تامین می ­شود.

تهران به عنوان پایتخت و پرجمعیت ترین شهر کشور از تجهیزات آتش نشانی پیشرفته تری نسبت به شهرهای دیگر برخوردار است.. با گسترش برج سازی بیشتر نقاط تهران را ساختمان های بلند و سر به فلک کشیده تشکیل می­ دهند. اما باید هنگام احداث و خرید از این برجها توجه داشته باشیم که اگر آتش سوزی اتفاق افتد آیا تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی لازم برای اطفاء حریق موجود است. یا خیر که جواب خیر می ­باشد. مراکز آتش نشانی دارای نردبان هایی با طول محدود هستند و عملا امکان اطفاء حریق طبقه های فوقانی برج ها وجود ندارد.

آژیرها در سیستم اعلام حریق وظیفه دریافت سیگنال را از کنترل پنل سیستم اعلام حریق دریافت نموده واعلام خطر را به صورت صوتی اعلام نماید حدقل صدای تولید شده توسط آژیرهای اعلام حریق در محیطهای معمولی و در اتاق خوابها باید ۵ دسیبل باشد تن صدای آژیرهای سیستم اعلام حریق باید متمایز از صدای دیگر وسایل هشداری باشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر