مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در شهر ری

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


معمولا این سازمان زمانی که شهرواندان قادر به کنترل حادثه اتفاق افتاده نبوده و برای مهار آن نیاز به نیروی متخصص دارند وارد عمل می­‌شوند. با توجه به پیچدگی حوادث مهار آنها علاوه بر نیروی متخصص به تجهیزات ضروری امداد و نجات آتش نشانی هم نیاز دارد که این سازمان بدین منظور ارائه خدمات می­ کند. اهداف این سازمان با هدف کلی است.قرار ایمنی پایدار در جامعه است. و از دستیابی به چند هدف جزِئی تحقق می­ یابد:

این ایستگاه ها جهت پشتیبانی از سایر ایستگاه ها بوده و برخی تجهیزات آتش نشانی که تعدادشان کم می ­باشد و کمتر از سایر تجهیزات آتش نشانی مورد است.فاده قرار می­ گیرد در این ایستگاه ها نگهداری می­ شوند تا در مواقع مورد نیاز به محل حادثه فرستاده شوند. تجهیزات آتش نشانی این ایستگاه شامل انواع ماشین های آتش نشانی سبک و سنگین همچون خودروی بالابر متری، جرثقیل فوق سنگین ۵۵ تنی، لودر، نردبان، بیل مکانیکی، بابکت، تانکر های سوخت رسان، خودروی حمل کف، خودروی حمل دستگاه تنفسی، تریلی های آب و &#; هستند.

که خود دارای دو نوع کف شیمیای و مکانیکی هستند. این کف ها مایعی هستند که پس از ریخته شدن بر روی مواد در حال اشتعال، روی آنها را می­پوشانند و از رسیدن اکسیژن به آن جلوگیری می­ کند که در اصطلاح به آن خفه کردن آتش می­ گویند. هم چنین موجب سرد شدن مواد در حال اشتعال نیز می ­شود. خاموش کننده های کف شیمیایی از دو مخزن تشکیل شده است. که یکی داخل دیگری است.. مخزن خارجی حاوی بی کربنات سدیم و مخرج داخلی حاوی سولفات آلومینیوم می باشد که قبل از خروج هیچ گونه تماسی باهم ندارند. در خاموش کننده های کف مکانیکی فشار لازم برای خروج هوا هم از راه دور تامین می ­شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر